I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

lørdag 31. juli 2010

Hage.

ENDELIG er det gravd i hagen. Vi har en snill nabo som har sendt oss bilder. Vi er jo i Bergen og måtte bare håpe at gravingen ble som vi ville. Det ble det. Han har gjort et kjempe bra arbeid. Det ble bedre enn jeg hadde tenkt. Nå gleder jeg meg til å ta fatt på arbeidet vi skal gjøre med å lage en koselig og hage som vi kan slappe av i, leke med ungene og trene Myrna(he he)
Her ser vi at det ikke er tatt helt ut på grensen til naboen. Det er også en ujevn kant, ellers bra.

Det er plass til litt agility-trening her. OOOOO-JEG GLEDER MEG! Tror kanskje jeg må ha snøfreser, så jeg kan frese en AG-bane om vinteren. Ellers så er freser for gamlinger. Men en treningsbane for AG blir FOR stort å måke for hånd.


Hm? her er det ikke tatt alt som skal taes, han må nok komme tilbake.

I skråhellingen skal jeg lage blomsterbed.


Nå blir det mye lettere å male på denne siden. Her var det jo en ganske bra grøft langs veggen, det var vanskelig med stigen her. På denne siden tror jeg at jeg vil ha jordbær og diverse.

Nå GLEDER jeg meg virkelig til å ta fatt på hagearbeidet. Det var jo meningen at det skulle være sommerens prosjekt, slik ble det ikke. Det blir et høst prosjekt, det blir travelt men hele familien skal i arbeid og det blir nok fint. Både arbeidet og resultatet.

1 kommentar:

  1. Det er jo en kjempe eiendom dere har kjøpt dere, skal bli kjekt å se den ferdig. Jeg er enig med Håvard om at dere bør lage motor kross bane til han i den.....:)

    Vibeke

    SvarSlett