I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

søndag 11. juli 2010

Jeg skal ikke ha kjæreste når jeg blir stor. For da får jeg ikke lov til å kjøre cross da heller.

Jeg sto seint opp i dag. Når man ser film hele natten, har det noen bivirkninger. Storm var også seint oppe. Da jeg våknet hørte jeg Håvard og at han likte sammen med Joakim (en gutt like i nærheten som er like gammel som Håvard). De ville skru på den lille sykkelen til Håvard. Den slemme moren sa NEI. Heldigvis ble situasjonen reddet med at Joakim skulle på crosstrening og Håvard fikk være med. Etter en stund fikk jeg melding på mobilen med bilde av Håvard på en motorcross-sykkel og med teksten: jeg skal ikke ha kjæreste når jeg blir stor. For da får jeg ikke lov til å kjøre cross da heller. Jeg må no le av den gutten, han er blitt skikkelig Reisagutt. håvard har vært med joakim i nesten hele dag. De sykler og crosser. Og det sees på klærene. Nå har vi lovet at vi skal dra til butikken og kjøpe utstyr til den lille sykkelen så den kan være triksesykkel.
Storm har lekt seg med tora og Eline. De har arbeidet litt her og der og samlet seg penger til en slags baderusje. Jeg kjørte dem til Gyda og de handlet. Så var det på med badetoy og bade, på tross av at temperaturen ikke er så høy. Men det sees ikke på bildene:






Klikk på bildene for å få dem større.
Jeg håper på masse fint vær fremover. Fint for oss voksne men for ungene er det fantastisk.

2 kommentarer:

  1. Jeg spurte litt mer om han ikke fikk lov å prøve cross pga. kjæreste så la han til at hun bare kom til å si at han måtte være hjemme å rydde istedenfor. Men det gikk an hvis også hun holdt på med cross. :)

    SvarSlett
  2. Ha ha ha den gutten. Men Gard må du være hjemme og rydde og rydder du? En plass har han jo lært dette.

    SvarSlett