I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

tirsdag 13. juli 2010

Livet er jordbær med sukker og fløte på.

I går var det rimelige jordbær på REMA. Jeg kjøpte 12 kurver, så her er det bare å fråtse. I kveld har jeg bakt jordbærkake mmm. I kveld er faktisk første kvelden der vi har begge guttene sovende i huset. Ingen er på overnatting eller har overnatting. I går var begge på overnatting, på hver sin plass. Det var rart når ingen av dem var her. Jeg gikk meg en ekstra tur på Lundefjell, kjente meg litt rastløs. I dag har jeg rett og slett kjedet meg. Jeg har gjort div men likevel kjedelig. Det er det veldig sjelden at jeg gjør. Jeg har lest, strikket, ryddet i huset, vasket klær, bakt kake, trent Myrna, vært på tur... Så dagen har gått, det er ikke det. Jeg har hatt mange uker ferie nå og har ikke fått nyttet den som jeg vil. Mye på grunn av at det ikke ble noen graving. Jeg var på BM i dag, i håp om at tapetet til kjøkkenet var kommet. Da skulle jeg startet tapetsering. Men nei. Utsolgt på lager og kommer ikke inn før om to uker, da er vi dradd på ferie. Så fikk jeg ikke gjort det heller denne sommeren. I morgen tar jeg meg en dagstur til Tromsø. Jeg skal besøke Tove. Det gleder jeg meg til, det skal bli godt med en variasjon. Ungene de koser seg ihvertfall. De har så mange å leke med og er ute hele dagen. De har ikke lyst å reise på tur. Jeg tror likevel at vi må ta oss noen turer. De kan ta en venn med. Det blir for kjedelig å gå her å trø. For kjedelig for meg. De andre i fam er fornøyd. Men i morgen da skal jeg på bytur :-)

3 kommentarer:

  1. Kremt.., dette skrev jeg sein, og leste ikke gjennom. Det bærer det preg av.

    SvarSlett
  2. Ja hre var det ektsremt mnage skrivefiel huf....

    SvarSlett
  3. Du vet G, det går jo litt fort i svingene her av og til ;-)

    SvarSlett