I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

søndag 11. juli 2010

Vi hadde bestemt oss for at vi skulle ta en sykkeltur med Håvard og Storm. Det var meldt overskyet og regn på ettermiddagen. Turen skulle gå til Sørkjosen.
Håvard med den nye tøffe sykkelen.

Og nye sykkelhansker, endelig.

Storm liker også å sykle.

I Sørkjosen.

                                          Båthavnen i bakrunnen.
Vi ønsker oss en båt. Spesielt jeg. Jeg har veldig lyst på båt. Den trenger ikke å være stor. Det hadde vært så fint å ha en båt som vi kan fiske fra og dra på småturer med. De store ekspedisjonene er ikke nødvendig. Tøffe litt rundt på Reisafjorden, dorge og pilke litt. Gå i land og fyre opp bål på fine plasser, så dra hjem. Drømme drømme.



Klatremus.

Vi rakk akkurat hjem før regnet plasket ned. På kvelden spiste vi lasagne og etter det var jeg med Myrna på helikoperlandingsplassen for en treningsøkt (det har jeg skrevet om på siden til Myrna: http://www.lundeflellveien.name/ ) seint, egentlig på natten, så Storm og jeg film.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar