I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

mandag 27. desember 2010

Unna vei i bakken!

Håvard og Storm hadde overnattingsbesøk av nabojentene natt til i dag. Så det ble selvfølgelig litt mindre soving enn det de trenger. De fikk ikke sove så lenge de ville i morges, da blir det bare vanskelig å få dem i seng igjen ikveld. Det er så lett å forskyve døgnet i julen. Det er mørkt nesten hele tiden, så jeg har en følelese av at det er mest kveld. Håvard hadde time hos lege i dag og vi tok hver vår spark til Storslett. Vi var også innom diverse butikker. Litt bytting og litt handling. Da vi kom hjem igjen var Storm på vei til Saga med naboene. Han hadde med snowboardet og bodyboardet. Håvard og jeg ville også i Saga, men vi hadde vært lenge ute på sparketur og trengte litt mat først. Håvard ville ha med snowboardet og han ville gå med de nye skiene. Derfor gikk han først på ski, og jeg hadde det andre utstyret i sekk på ryggen.
Han gledet seg til å prøve snowboardet i gode bakker. Det ble ikke helt som han forventet, så det ble endel sutring og mye sitting på ham. Jeg tenker at han var nok litt trøtt i dag også. Vi var der i ca en time så ville han dra hjem for å høre om Sigurd var hjemme.
Storm derimot var i sitt ess. Han storkoste seg og ville absolutt ikke være med hjem da vi skulle dra. Han ville sitte på med naboene hjemover også. Det viste seg at de ikke dro så lenge etter oss. Jeg forsøkte å ta bilder av Storm, men hver gang var han aket forbi når bildet ble tatt. Derfor filmet jeg. Og hvis det er noen som tror at vi er ute på kvelden så er dette på dagen. Her har vi som sagt mørketid.

Storm er uredd i bakken. Han hadde mange hopp som var høyere enn dette, men det var morsomt å få han på film. Dere forstår kanskje hvorfor det ikke var så lett å få ta bilder av ham.

Hilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar