I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

torsdag 9. desember 2010

Besøk.

Jippi!! Jeg har hatt besøk av Marianne og verdens søteste Ragnhild. Det var så kjempe koselig med besøk. Marianne er verdens enkleste å ha på besøk. Gjest som lager deilig mat og skrur sammen baderomsmøbler...
Amming og skruing i god forening. Håvard er med og vil gjerne hjelpe. Storm og Håvard ble veldig begeistret for Marianne, det blir ikke lett for meg å reise til Oslo alene. Ragnhild ble vi alle forelsket i, og det var konkurranse om å holde henne.

Her gjør de alt for å få henne til å smile. Hun er bare 2 mnd. men vet å ta til seg mat og det synes.

Storm var en flink baby-passer.  Marianne og jeg fikk oss noen små turer på en timestid. Da var det Gard som måtte passe. Jeg er glad for at marianne og familien er tilbake i landet igjen. det er heldigvis ikke så langt til Oslo. Jeg håper ikke det er så lenge til neste gang vi møtes.
Takk for denne gang Marianne, det var så fint å være sammen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar