I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

lørdag 6. mars 2010

Skitur med guttene.

Endelig. I dag fikk jeg en liten tur på ski sammen med Storm og Håvard. Det var kjørt opp veldig fine løyper herfra men vi dro likevel i Saga. Målet var ikke tur men å renne i bakkene der. I dag er andre dagen at Håvard er ute etter uhellet med kneet. Jeg tror han var godt fornøyd med å komme seg ut og i mer bevegelse. Det er ikke så kaldt her heller. Bare - 5. Litt snø har vi også fått. Så nå er det jo levelig ute. Jeg har måkket meg stor plass ute, så nå blir det forhåpentlig litt agilitytrening. På tross av at det ikke er så kaldt, så er vi fri for vann. Et rør langt nede i bakken er frosset. Da vi sto opp på fredag var det helt stille da kranen ble skrudd på. Kjempe kjedelig. Gard forsøkte i timevis å få det opp, til ingen nytte. Jeg ringte rundt til rørleggere. De tar ikke telefonen engang. Heldigvis er vi via en snill nabo kommet i kontakt med en rørlegger som skal komme til oss på mandag.

1 kommentar:

  1. Hei.
    Kjekt å se gutta i aktivitet. Her har det vært fult hus og hylende jubel. Trodde foten bar meg, det gjorde den IKKE.
    Snø har vi nok av.

    SvarSlett