I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

tirsdag 30. mars 2010

Tae Kwon Do-gutten.

På nyåret begyndte Storm med Tae Kwon Do. Han har funnet seg godt tilrette der og trives kjempe godt med denne sporten. Vi syns han er veldig flink også. Han begynte jo etter de andre men ligger ikke etter i ferdighet. Så er han jo heldig og kan få privatundervisning av pappaen sin. Nå i påsken har han også fått
øynene opp for Kung Fu. Han ser de gamle Bruce Lee filmene til Gard. Vi hører ikke noe mer om Grieg lenger , nå er det kampsport. Det var det med eple som ikke triller så langt fra stammen. He he. Jeg syns det er kjempe bra at han har funnet en idrett han kan trives med. Tae Kwon Do er flott.
Og når han innimellom treningsøktene kan kose litt med mammaen sin så er det bare supert. <3
Gard og jeg er trener også. Vi har vært på joggetur sammen. Det er 11 år siden forrige gang. Men det blir ikke 11 år til neste. Nå er ungene blitt så stor at vi kan ta oss en liten tur om kvelden. Vi skal forsøke å jogge sammen noen dager i uken. Gard er på Kick boksing to ganger i uken og jeg går på ski eller på fjellet. Så er det jo denne hundetreningen. Det er ikke hardtrening for meg men jeg må opp av sofaen. Og sånn går no dagan;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar