I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

torsdag 24. desember 2009

O jul med din glede...



I dagene før jul er det alltid masse å gjøre, også her hos oss. Med en bil som ikke går tar alt mye lenger tid når det er beina som brukes som eneste fremkomstmiddel. Jeg vil bare nevne den tunge sekken og posene som blir fraktet med på hjemturen, i motbakke og motvind. Som tidligere nevnt har det ikke vært særlig med baking her i år. Men litt skulle vi bake. Gard bakte litt kaker med guttene og jeg skulle bake horn. Jeg skulle bake ca 65. MEN, jeg hadde det travelt og tok ALT for mye væske. Da måtte jeg ta mer av det andre også. Så det ble 175 istedet. Og jeg var ikke ferdig før etter 05.00 på morningen. Ja ja. Jeg sov ikke lenge likevel. For nå var det blitt lillejulaften. Jeg var jo trøtt derfor ville jeg ta meg en oppfriskende dusj i håp om å våkne. For en nedtur, ikke noe vann. Det var frosset i rørene. Hjelp. Heldigvis klarte Gard å ordne det men først etter at han var kommet fra jobb. Masse timer forsinket og VELDIG MYE og gjøre. På tross av dette og mye gåing i div. ærend, måtte jeg gå meg en kveldst... eller skal jeg si natt-tur. Derfor ble klokken tre før jeg var ferdig. Men da var det også veldig fint her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar