I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

mandag 21. desember 2009


Da var det lenge siden. Jeg har egentlig ikke fått til denne bloggen og heller ikke hatt tid til å styre med det. Men nå er det juleferie og vi er endelig kommet inn i nyhuset. Så nå har jeg mer tid. Jeg skal lære meg mer om dette nå i julen. Det er godt og endelig komme i hus. Og det blir bedre og bedre jo mer vi kommer i orden. Jeg har pyntet til advent men nå forsvinner den til fordel for julepynt. Så har jeg handling og litt baking igjen. Vi skal ikke ha så mye kaker i år. Vi skal satse på lange frokoster med godt brød og godt pålegg. Etter denne byggeperioden er det skikkelig mat vi savner. Det har vært lite av god mat og mye tullemat. Litt kaker skal vi likevel ha. Bilen vår er blitt syk. Gard skal levere den inn imorgen. Krysser alt som er for at det ikke skal være for dyrt. Bare en mekaniker åpner panseret på bilen så flyr tusenlappene.

Jeg legger ut et bilde av husnissen som står ved inngangsdøren og sier vilkommen inn til Bjørklundbo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar