I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

torsdag 24. desember 2009

Julaften.









Ungene har vært veldig spent i hele dag. De åpnet nissepakken sin, sett tv og spist snop. Litt ut på dagen fikk de åpne en pakke til. det hjalp litt. Håvard var veldig urolig under middagen. Dessert ville han ikke ha. Han liker ikke riskrem fordi den har så masse klumper:/ men risgrøt liker han godt. Ikke godt å forstå. Jeg fikk mandelen, og jeg klart å holde den i munnen til Gard og Storm ble riktig mett, hi hi hi. Da jeg kom frem med den beskyldte Gard meg for å jukse. Han syns det var veldig rart at jeg fikk den når det var jeg som hadde laget maten. Dårlig taper. Så var det endelig pakkene. Håvard spregte alle skaleaer når det gjelder uro. Storm sto for utdelingen, det går sikkert men ikke fort. Vi var alle kjempe fornøyd. Masse fint i år også.Når alt er pakket ut må det studeres nøyere. Og det er da Gard hiver seg over ungenes leker. det er gøy når pappa vil leke men ikke når han overtar... jeg sier ikke mer. Myrna har taklet det hele med stor ro. Hennes julegave var en god tur. Det var 15 minus ute men med det nye Kari Trå-tøyet var ikke det noe problem.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hilde jukser med mandelen. Hun må jo skjønne at den som lager riskremen forsyner seg sist og ikke blant de to første. :( hehe :) Takker for alle de fine julegavene forøvrig.

    SvarSlett