I denne bloggen vil du kunne lese om smått og stort fra min hverdag.

onsdag 24. februar 2010

Litt dramatikk

Det har ikke vært mye blogging. Jeg skal ikke si at det ikke skjer noe her, det gjør det jo. Vi har en veldig streng vinter med veldig lite snø. Jeg har gledet meg til at vi hele gjengen skulle på turer. Det har latt ventet på seg. Vi har vært på en liten tur og det er det. Jeg har gått litt mer på ski men likevel mye mindre enn vanlig. I dag har vi hatt - 20 og vind. Det merkes. Vi har no hatt litt dramatikk her i dag. Håvard kom veldig hektisk inn  døren da han kom fra skolen i dag. " Jeg blør jeg blør, det renner nedover foten!" Da jeg så etter var det et formidabelt kutt i kneet. Da ble Håvard HYSTERISK. Dette var det verste livet han visste, såret var mye verrere( og da er det ille) enn han trodde og han skulle IKKE bli sydd! Da jeg hadde snakket med legevakten og de sa at vi måtte komme ned, vrælte han. " dere kommer til å drepe meg!!!". På legevakten måtte vi. De har satt stripps på og vi håper det skal holde. Men han kan ikke bøye kneet, beinet må holdes strakt i noen dager. Vi får se, han er veldig redd for at det skal gå opp. Det ble en tidlig vinterferie på Håvard og meg og akkurat det gjør ingenting. Når helgen er over håper jeg han er bra. Det er meldt bedre temperaturer og mer snø. Så da håper jeg at jeg kan legge ut bilder av familien på tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar